Tesla B4
Tesla B4
Magnetofon po renovaci, mechanika seřízená. Vyčištěno, opraveno a vše funguje jak má. Tedy kromě převíjení. To se ke konci převíjení pásku, když je navíjecí cívka skoro plná, začne chod zpomalovat, až se úplně zastaví. Včetně motoru, nic neprokluzuje. Jakoby motor neměl výkon... a dělá to jenom po prohřátí, za studena ne? Ložiska motoru? Kondenzátor?
Re: Tesla B4
To trochu nechápu. Asi tam ten otazník neměl být , nebo ano ?Chuchanek píše: a dělá to jenom po prohřátí, za studena ne? Ložiska motoru? Kondenzátor?
Re: Tesla B4
Nějak se mi tam nevešla odpověď. No ale pokud se jedná o závadu , tak jak je popsána, která vznikne až po ohřátí motoru , pak se přikláním k ložisku. Otázkou druhou je , proč se ohřívá? Zkusil bych vyměnit kond , a budeme moudřejší.
Re: Tesla B4
Podle popisu by to měl být rozběhový C-4uF..
- Přílohy
-
- logoa.gif
- (185.22 KiB) Zatím ještě nestaženo
Re: Tesla B4
Ale já tam vidím běhový , ne rozběhový kondík. Pak to s největší pravděpodobností bude určitě on.
Re: Tesla B4
Díky za rady, ano, otazník tam být neměl kondenzátor vyměněný, tak se uvidí. V záleze mám i nový motor, jen je hlučnější než ten původní, ale možná se zaběhne. Ale zatím tam nechám ten původní.