Stránka 1 z 1
Tesla B4
Napsal: 22.06. 2014, 12:50
od Chuchanek
Magnetofon po renovaci, mechanika seřízená. Vyčištěno, opraveno a vše funguje jak má. Tedy kromě převíjení. To se ke konci převíjení pásku, když je navíjecí cívka skoro plná, začne chod zpomalovat, až se úplně zastaví. Včetně motoru, nic neprokluzuje. Jakoby motor neměl výkon... a dělá to jenom po prohřátí, za studena ne? Ložiska motoru? Kondenzátor?
Re: Tesla B4
Napsal: 22.06. 2014, 13:23
od Dioda
Chuchanek píše: a dělá to jenom po prohřátí, za studena ne? Ložiska motoru? Kondenzátor?
To trochu nechápu. Asi tam ten otazník neměl být , nebo ano ?
Re: Tesla B4
Napsal: 22.06. 2014, 13:26
od Dioda
Nějak se mi tam nevešla odpověď. No ale pokud se jedná o závadu , tak jak je popsána, která vznikne až po ohřátí motoru , pak se přikláním k ložisku. Otázkou druhou je , proč se ohřívá? Zkusil bych vyměnit kond , a budeme moudřejší.
Re: Tesla B4
Napsal: 22.06. 2014, 13:28
od jjarda
Podle popisu by to měl být rozběhový C-4uF..
Re: Tesla B4
Napsal: 22.06. 2014, 14:34
od Dioda
Ale já tam vidím běhový , ne rozběhový kondík. Pak to s největší pravděpodobností bude určitě on.
Re: Tesla B4
Napsal: 29.06. 2014, 08:47
od Chuchanek
Díky za rady, ano, otazník tam být neměl
kondenzátor vyměněný, tak se uvidí. V záleze mám i nový motor, jen je hlučnější než ten původní, ale možná se zaběhne. Ale zatím tam nechám ten původní.