Zkoušeč elektronek HF-35
Zkoušeč elektronek HF-35
K mojí poznámce na Knize vzkazů: Zkoušeč elektronek HF-35 z roku 1935, podle všeho je v původním stavu bez jakýchkoliv pozměňujících zásahů. Součástí jsou tabulky optimálních hodnot pro jednotlivé typy elektronek (horní fotografie) a další informace k měření - která objímka, kam připojit kablík, polohy přepínačů atd...
Naposledy upravil(a) Franta dne 11.12. 2012, 11:06, celkem upraveno 1 x.
Re: Zkoušeč elektronek HF-35
Před dávnem, v r. 1987, jsem si podle Amatérského rádia postavil vlastní měřič elektronek, toto jsou fotky z nedávné doby, pravda, je teď už trochu odrbaný, ale za ty roky udělal hodně dobré služby. Na třetím snímku je nejdůležitější součátka měřiče - tzv. křížový přepojovač. Pole se přepojuje zasouváním banánků... Popis stavby byl otištěn v Radiojournalu č. 3, zájemci mohu poslat sken stránek s popisem a schématem.
- Jirka84835751
- Moderátor
Franto,
prosím v kterém AR ku byl zveřejněný? - mám je od 11/69. Nějak mi paměť z té doby už pokulhává. Vypadá velmi solidně - chválím (i před "zhasnutou VéTřiEskou" - na vojně jsme chválili před nastartovanou). Je na něm vidět opravdu šikovné ručičky. Díky za přiblížení a pěkný večer.
prosím v kterém AR ku byl zveřejněný? - mám je od 11/69. Nějak mi paměť z té doby už pokulhává. Vypadá velmi solidně - chválím (i před "zhasnutou VéTřiEskou" - na vojně jsme chválili před nastartovanou). Je na něm vidět opravdu šikovné ručičky. Díky za přiblížení a pěkný večer.
- Jirka84835751
- Moderátor
Odpovídám si sám, protože jsem špatně četl.
Tedy :Měříč elektronek HF-35 byl popsán ve dvou článcích v Radioamatéru roč. 1935.
na fóru RJ napsal majitel Franta.
Tyto ročníky ještě nemám, mám ale zájem o nabídku skenu. Díky ještě jednou.
Tedy :Měříč elektronek HF-35 byl popsán ve dvou článcích v Radioamatéru roč. 1935.
na fóru RJ napsal majitel Franta.
Tyto ročníky ještě nemám, mám ale zájem o nabídku skenu. Díky ještě jednou.