Stará rádia-prosím o rady

Sekce určená pro rady začátečníkům. Nerozumíte základním pojmům? Zde je vaše místo ...
Odpovědět
Husky-John
Příspěvky: 9
Registrován: 09.06. 2015, 18:51

Stará rádia-prosím o rady

Příspěvek od Husky-John » 09.06. 2015, 19:31

EDIT:
SABA vyřešena

Lidi prosím o radu. Jsem naprostý amatér, který jen ví, že když to nevytáhnu ze zásuvky, může mně to praštit..nicméně..vyhrabal jsem na půdě toto radio, vyčistil, vyfoukal a zapojil do zásuvky. Žárovky svítí, lampa na trafu(vršek fotky) žhaví, další skleněná taky hřeje, oko nesvítí. K radiu mám veškeré lampy nové, ale zatím nechci přehazovat z důvodu, který je patrný. V kovovém rámečku trafa jsou dva černé válečky. Původně, jeden tam drží, je k vidění vlevo, situovaný šikmo, a ten druhý byl zrcadlově, ale je ulomený a na fotce stojí v popředí. Je to uvnitř jako rolička něčeho a vede do toho jeden drát. Přiznám se, že u takto staré techniky netuším co to je, k čemu to je a čím to eventuálně nahradit.
Obrázek

Tady je to také vidět.
Obrázek

Takto to vypadá v půdorysu(tohoKlasika si nevšímejte, to je další radio).
Obrázek

Schéma?
Obrázek

Obrázek
Se to neukáže celý, tak odkaz na obrázek..
http://www.soundup.ru/images/stories/li ... /457wk.jpg

Obrázek

Může to být tím? Nebo mám vyměnit "oko"? Jak amatérsky postupovat, abych to neposlal do kytek?



A je tady dotaz dvě.
Juwel 2
Obrázek

Svítí, na "aux" vstupu to hraje. Ale radio ani nehlesne. Žádné pásmo. Ale vidím problém v tom, že ať zmáčknu cokoli, tak "aux" pořád hraje(pokud to zcela nevypnu). Jako by radio nevědělo že je zapnuté a ne externí vstup. Je možné, že někde u přepínačů to prostě zůstává sepnuté? Zatím jsem to nerozdělal..je tak původní a krásné, že se bojím do toho hrábnout.

Budu vděčný za každou radu.. Klidně do SZ a zavolám. Díky moc H.

https://picasaweb.google.com/1182367286 ... directlink
Naposledy upravil(a) Husky-John dne 17.04. 2017, 09:42, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jirka84835751
Moderátor
Příspěvky: 950