PORADNA- Tesla b4- problém

Gramofony, kazetové přehrávače, magnetofony, reproduktory, zesilovače a další
Adam Koniuk
Příspěvky: 3
Registrován: 09.07. 2016, 10:06

PORADNA- Tesla b4- problém

Příspěvek od Adam Koniuk » 09.07. 2016, 10:20

Ahoj, mám takový problém a nevím si rady.
Abych to upřesnil. Donesl jsem si ze sběrného dvora magnetofon Tesla b 4. Prohlédl jsem ho zevnitř, žádná závada. I hlavní řemen od motoru je pružný a stále dobrý. Zapnutí- rozjel se bez potíží, přetáčí. Pak jsem dal pásku, zavedl jsem ji, stiskl reprodukce, a nic. Páska jede, vše se otáčí jak má, ale kde je zvuk? Reproduktor nešumí, prostě ticho. Zkusil jsem ho připojit do reproduktoru, ale stále bez výsledku. Tak se chci poradit, jestli s tím máte zkušenosti, nebo jestli nevíte, jestli má cenu z náhradního magnetofonu vyměnit zesilovač, nebo něco podobného. V elektrice jsem amatér, ale pár zkušeností už přece jen mám :) Děkuji za každý komentář!
Uživatelský avatar
Jan55
Příspěvky: 739
Registrován: 25.01. 2014, 10:52
Bydliště: Praha 9

Re: PORADNA- Tesla b4- problém

Příspěvek od Jan55 » 09.07. 2016, 10:51

Zdravím,

to že se točí motorek, nic ještě neznamená. Podívej se na ten odkaz a tam si otevři schéma, můžeš mít špatnou nějakou pojistku. Chce to měřit. Určitě bude chtít zkontrolovat elektrolytické kondenzátory. Ale vždy začínej hledat od zdroje, zda jsou tam předepsné napětí. Pokud tam jsou, musíš hledat dál.
Uživatelský avatar
Jan55
Příspěvky: 739
Registrován: 25.01. 2014, 10:52
Bydliště: Praha 9

Re: PORADNA- Tesla b4- problém

Příspěvek od Jan55 » 09.07. 2016, 10:51

Jo ještě ten odkaz: http://www.oldradio.cz/b4.htm
Uživatelský avatar
Heptoda
Příspěvky: 1243
Registrován: 20.10. 2011, 17:24

Re: PORADNA- Tesla b4- problém

Příspěvek od Heptoda » 09.07. 2016, 11:33

Adam Koniuk píše:Ahoj, mám takový problém a nevím si rady.