Môže DVD mechanika počas čítania zhorieť???

Hardware, programy, operační systémy a další
Odpovědět
radio9867
Příspěvky: 89
Registrován: 08.08. 2013, 06:47

Môže DVD mechanika počas čítania zhorieť???

Příspěvek od radio9867 » 06.02. 2014, 14:30

Dobrý deň,mám zánovný laptop HP compaq nx6110,Windows XP a stala sa mi takáto vec:Dal som prehrávať DVD ktoré bolo priložené k časopisu PC revue.Nebolo prasknuté ani inak poškodené,dal som z neho dačo sťahovať,zrazu som počul ako sa mechanika rozbehla na plné obrátky a stalo sa to-o chvílu z mechaniky vychádzal taký jemný dym,okamžite som vypol PC.Vybral som mechaniku a pozrel sa do nej-nič zhorené.Dal som ju nazad.Mechanika sa prihlásila,že je v PC,ale už nenačítala šla iba vysunúť a zasunúť.Máte niekto skúsenosti s niečím podobným???
Na pokyn vysunúť z PC nereaguje,dá sa vysunúť iba tým tlačítkom na kryte
mkat
Příspěvky: 218
Registrován: 24.10. 2011, 16:38

Re: Môže DVD mechanika počas čítania zhorieť???

Příspěvek od mkat » 06.02. 2014, 17:13

Ten dym nemuusel vychadzať len z mechaniky.Mohul isť aj z vnutra pc . Ale, prekontroluj poriadne dvd mechaniku ,hlane či neuvidiš niečo zhorene,vyhriate.Odskušaj motor čo toči dvd-čko.Vyletuj ,alebo ho odpoj a tak ho skus.Ako sa bude točiť a či nahodou nejde z neho ten zapach.Ale najskôr sa ti prehrieva io ktore ovlada motorčeky dvd mecaniky.
radio9867
Příspěvky: 89
Registrován: 08.08. 2013, 06:47

Re: Môže DVD mechanika počas čítania zhorieť???

Příspěvek od radio9867 » 07.02. 2014, 08:59

Ešte k tomu:v pc nebolo nič zhorené odmontoval som ventilátor,čo chladí procesor,tam nič zhorené,ale niekedy pri štarte PC sa rozsvieti to svetielko na mechanike,čo značí že je aktívna,a počuť že sa snaží načítať vložené CD.Ale neposúva sa ani laser.Čo stou mechanikou??? Dá sa to ešte opraviť???
mkat
Příspěvky: 218
Registrován: 24.10. 2011, 16:38

Re: Môže DVD mechanika počas čítania zhorieť???

Příspěvek od mkat » 07.02. 2014, 15:31